Instead they counted every heartbeat

Första dagen på länge med sovmorgon! Fast längtar till den dagen jag inte behöver ställa väckarklocka alls. Är lite less på att höra det där alarmet. Och eftersom jag är en grov snoozer så får man ju höra det där ljudet extra länge ;)

 
Hade tre hästisar idag också. Lonk hade vilodag och fick massage, det gillade han :) Patsy och jag tog en skrittrunda efter stigen. Inte ens förvånad över att vi lyckades få regn mitt i allt, det händer typ varje gång vi är ute .. PS var i alla fall chill och mestadels avspänd. Knas fick gå ett pass dressyr. Blev inte riktigt som tänkt idag, vi var båda lite off tror jag allt. Men det var bara att köra på och tillslut fick vi igenom nog så att vi kunde nöja oss.

                                                                                            Haha Knas kom tillbaks, vi skulle ju kramas ;)

Har utsläpp imorgon så bäst att krypa under täcket så man är lite utvilad när klockan ringer. Fullt upp hela dagen. Kanske hinner ägna tid åt lite mer småpyssel beroende på vad hästisarna ska göra, känner att det är dags att beta av den där oofficiella to-do-listan litegrann ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide