but not now

image148ganska ohändelserik dag. skola, simpelt.
fick skjuts till stallet. kirrade med olle. borstade på han.
stod på pallen så man fick lite kraft i borsten, men inte blev han renare för det. han sysselsatte sig med att nästan putta ner mig från högpallen. det kliade ju på rumpan, hehu.

promenixade med max, jh & fia hänkade med. poan gick mest efter vägkanten och letade gräs. bra, då slapp jag bli biten i armen stup i tian. lindade sen benen innan jag drog hemåt.

imorrn äre loppan, max, nilon hie & karlsson på schemat.
så en tidig morgon väntar mig ..
                                                .. och nu väntar en film.
tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide