He came to me with the sweetest smile

En lång helg har passerat. Men lika kul som vanligt med hemmatävling i alla fall. Funkat, fotat och tagit hand om mina tre hästisar. Planerade in så bra att jag bara hade en och rida varje dag och den fick gå ut i skogen och mysa, top notch!
 
Gårdagen var också rätt lugn på ridfronten. PS gjorde ett besök hos en som klämde, kände och satte lite nålar. Klasse red ut med Amanda och Månne som sälle. Och sen lektion på hoppbanan med Mr Lonk. Han var i vanlig ordning tittig och spänd där. Han letar liksom saker som han kan bli rädd för den tjommen ;) Tillslut började han slappna av och sen vara han faktiskt finfin, fick en nice känsla också.
 
Idag var det ännu lugnare. Promenad med Draken och hoppning med Klas. Fick vara med i hoppgruppen igen och det var kul som alltid. Trodde från början inte att vi skulle övervinna allt som dom andra skulle göra, men vi klarade precis alltihopen, så är himla nöjd över det. Det går också lite framåt med ridningen, även om det är svårt som attan ;) Fortfarande superkul i alla fall, haha. Och nöjd över Knas som tar sig an uppgifterna bra med sin nybbis på ryggen, puss på honom. Fanny stod på backen så hon filmade lite så jag äntligen fick se. Det såg definitivt värre ut ibland än det kändes, hahaha. Vi har mycket att träna på. Eftergifterna bland annat, skrattar på mig varje gång jag kollar filmerna ;) Nog för att han skickar på rätt bra också, men det är lite typical mig att kasta iväg armarna istället för att följa med hela jag. Lucky me i alla fall som har turen att få göra så roliga saker på fantastiska hästar :)
 
Print-från-film-kvalla, men vad gör det när fuxen är ögonkarra deluxe <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide