And you're wasting all your luck

Hello hi, dagarna bara springer iväg. Jag är verkligen nattmänniska ut i morrhåren, för hur tidigt jag än går och lägger mig så är det lika tungt att kliva upp varje morgon. Men det går ju ;)
 
As usual har det blivit mycket stallande och en hel del ridande. Hittat nygamla stigar som jag kört lite efter. Dom har röjt upp där ordentligt, verkligen på tiden. Skulle och klättra lite där i skogen med Patsy igår, men hon vart helt schizo, tror hon tyckte det var läbbigt. Så fick gå och klättra i en vanlig backe istället, hehe. Trimmade med Klas och ökade hastigheten och spänsten lite och det gick lite lättare än vad jag föreställt mig ;)
 
Hunnit med att rida ponny också, eller snarare åka, haha. Tränade med Danne inför handikappridning och han var en pärla. Men inte kunde man ju tro att man någonsin mer skulle sitta på en c-ponny heller, haha.
 
 
Idag känns det som att jag hunnit med massa, även fast jag inte gjort desto mer än andra dagar. Motionerat djuren och det var skojsigt och dom var skötsamma. Hunnit mysa en del också, även om jag istället borde skyndat mig hem, men ni vet ju kanske hur det kan bli ;)
 
Stallpass imorgon, så ska börja dra mig mot sängen alldeles strax. Hoff, har jordens tandvärk så hoppas verkligen jag kommer kunna sova. Har haft det hela veckan, men knarkat typ 5 alvedon om dagen för att lindra den. Och dumma mig tror jag alltid att det går över av sig själv så småningom, men nejdå. Nu är det helg och man kan inte gå till tandläkaren och då såklart blir den värre och värre. Döda mig långsamt. Den som aldrig haft tandvärk vet inte vilket pina det är, satan alltså. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide