come run with us

eyyow.
jag var så trött och slut igår att jag inte pallade med datan.
hade markarbete på lektion. klassiska 5½:an + travbommar. fick rida mejamo. han är som så go. han var riktigt fin, speciellt i galoppen. halva lektionen blev lite smått förstörd eftersom en snubbe i gruppen innan trillat av och väntade på ambulansen och sen kom dom och levde om. det verkar som att god balans är ett + när man rider, hoho. jag har haft känslan att jag klappar hästen på rumpan med skänklarna över hindret så jag trycker fram dom allt jag kan. och speciellt i sista språnget blev jag lite för mkt bak. men då fick jag allt höra att jag har dom för långt fram och därför blire så. yow, ska sluta trycka fram dom och se om det blir bättre. snice.
red sen dressyr på callemannen. men nja, jag vet inte riktigt hure går. måste nog rida lektion snarast så jag får veta vad som ska göras så det blir ordentligt ..

idag när jag vaknade mådde jag piss. kände mig spyig och hade ont iimage133 skallen. tänkte ta en ordentlig frulle så det skulle gå över men blev så jävla äcklad av allt, timmele när mamma snackade om tacopaj (och det är gott). tog ett halvt glas fil, och slurpa kanske 2 skedar. sen somnade jag om. klev upp just så jag hann till bussen. hade redan missat 2 av mina 3 lektioner, men jag ville ha kemi och behövde ta hem lite böcker. ajo, hade lite feber och så, men det kändes inte så farligt när jag väl kommit igång.
blandade estrar, gjorde rasperry, wintergreen och orange. bara jenkagrejen luktade gott. sen råkade emelie kasta sönder ett provrör på mig, haha, fan vad roligt. humor, mahaha.

drog till stallet. hade loppan. hade lust att rida ut i det fina vädret, men då skulle ju lina ha hästen imorrn och hon rider ju alltid, så jag fick snällt stå över. fan vad surt. men då ska jag baskemig rida henne på söndag, till mampa med marro. snice.
fixade ovis. sen kom mamma och stressade hem mig.

tog ett bad och slängde in tvn på toa. haha, satt och kollade den där börja hoppa filmen som jag lånade för skojsskull. åt middag, glad att jag fick ner det. mums. är fortfarande inte helt hundra i min friskhet. jobbigt. min kropp har börjat strejka. dessutom har jag typ dåligt blodsocker eller blodtryck, and it sucks.

nåväl, nu ska jag kirra lite grejs, sen väntar sängen och sin city. tjolahopps.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide