hearts on fire

värsta fullspäckad dag yesterday. typ.
red lector på hk'n. markarbete. tråkigt. jag var apkass, red som en jävla kärring. hade lite dålig inställning i början trorja, pheh. skrittade ut super olle. dom höll på skotta plattan, men ovis sa inte det minsta om det. cooling. han gjorde inte ett smack under hela ridturen, kunde skritta på långa tyglar. dock inte på hemvägen, för då gick det fort. lagade sen tacos. många barn, men inte allt för många. skulle kika luciashowen men det funkade inte, suurt. gick och la mig kring tolv. somnade ganska direkt. kallt som fan vare så mitt i natten fick jag klä på mig.
     vaknade helt och hållet typ 7. packade ihop och gick sen och släppte ut olleboiboi. han fick käka lite morgonhö ute i solen. knoppade fia och russkar. haha, katastroffula knoppar. men fia hade så tjock man, bra bortförklaring. dom fick också en rosett i en knopp. det är respekt dude. lovade att fota nåra så då gjorde jag det. katastroffula bilder. men då skyller jag på att ridhus suger, haha.
ruskigt pinsamt att våran klubb håller på att rasa ihop. speciellt näre kommer massa folk. shitpommes. ajo, men så äre.
borstade ovis ruskigt noga. for sen ut efter stigen. det var sjukt varmt. han testade vände en gång. men det var lite halvhjärtat. som att han bara skulle kolla ifall att. sen var han duktig. men jag var ruskigt dålig. jag trillar bakåt, buhu. suckerrrr. efteråt fick han gå ut och käka middan.
     vi måste ta tag i kiruna imorrn om vi hinner. annars skriva upp allt på ett papper så dom får ta med. snackade med dom idag en snabbis men det är ju bara det att jag är nog den som vet minst om det dära, haha.

skulle ju kirra engelskan, men jag håller på somna. trorja går och lägger mig snarre och kliver upp tidigt imorrn istället. låter finfint tycker jag. och alla bilder, tjao, dom kommer när nån gett mig en ny dator där bilderna får plats eller går att föra över till skiva. gonatt

                        psst. ibland blir man ruskigt förvånad över att vissa folk hälsar.
                        mendu, det är ju ruskigt roligt. nått sånt litet kan liksom sätta guldkant på dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide