hold on to your visions tonight


min dag började kalasdåligt. loppan var en jävla kärring. skulle hämta in henne från hagen. kan ju passa på att berätta att den är fylld med lera. tjao, tanten kommer gåendes mot mig, men stannar 5 meter bort. sen står hästfan bara där och tittar så jävla nöjt på mig. öronen spetsade och svinasöt. men ack, hon var inte söt länge. tillslut gav jag upp och gick svärandes därifrån. plockade då en max och gick på en promm med honom. han var cp i huvvet. sen när han skulle ut i hagen igen så slängde han runt mig över hela världen. han praktiskt taget skickade mig i slänggungorna när jag inte släppte honom. grrr ..
var sen tvungen att ta itu med den där loppan. fick gå in i surgubbarnas snöhage och ta fast hästfan och dra henne mot grinden. borstade snabbt, slängde på ett schabrak och drog. typsikt nog for schabraket åt helvete, vilket gjorde mig mer pissed. red till kremma och hästen var vild. eller pigg iaf. travade lite efter vägkanten. sen travade hon på asfalten när hon ville hem. ajo, väldigt bra. sjuuuukt varmt och skönt, red i bara tröja.
tog sen hand om min påny. red ut honom med jennifer och lisa. provade stigen, men den var totalt kass så vi vände till kremma istället. karlsson förgyllde min dag. han är bäst. sen såg jag bilderna som marro fotat. hahahahaha, näst intill djurplågeri, vafan pysslar jag med? stupidity.
sist, men inte minst, absolut inte minst, nissepinglan. det var härligt att sitta på hennes rygg igen. men attans tjock har hon blivit. värsta biffen. längtar tills det går att rida henne normalt.


jag har ont under foten, normalt.

och dessutom så rullar en bra låt i mina öron.

watching the stars. den har lixx fastnat.


jag är så jävla tråkig och därför ids jag inte tråka ut er nå mer.           tjolahejpa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide