i can't feel anything

sitter här och försöker peppa en annan medans jag själv
simmar på botten av glaset. ingen bra kombination.

red ut ovibus. satans dåligt underlag. eller tjao, på vissa ställen funkade det. han terrade vända en gång. men det går liksom i slowmotion, och inge svammel efter. han var piggelinus, och stark .. och en gång trillade vi på näsan timmele. han liksom gled och trillade på knäna och sen på näsan. men han var snabbt upp och fortsatte gladare än innan. han är som så frän.

åh, är grymt jävla less på att vara så sjukt hopplöst värdelös. och jag skojar inte. du skulle prova att vara i mina dojor för en dag, och du hade fattat.

helgen ser iaf fullspäckad ut. bra. tror jag behöver det.
sysselsätta hjärnan med annat.


hejhopp
, nu ska jag fortsätta kolla pb. den är bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide