i give you my day

bara för att jag dom senaste dagarna haft så mkt att blogga om och vart sååå pepp, så funkade förstås inte blogg.se. fan vad typiskt ju. nu känns det onödigt att skriva om det massa förgångna dagarna, och dessutom kommer jag inte ihåg vad det var för kul jag skulle skriva om, haha.
 joo, en sak måste jag berätta om. var ju på kalasmiddag hos jh, kalasade henne och emelie. jag var världens roligaste och gav dom lite olika lotter. men äh, jag hade då blitt glad. men iaf, jh vann på en av alla lotter hon fick och sen skulle jag (som älskar att skrapa) skrapa nått extra grejs på sidan. det slutade iaf med att jag skrapade det och den där lilla kontrollrutan man INTE får skrapa. hahahaha, fan vad klantigt. så där försvann jh's vinst på 10 kr.

amenjo. idag har jag iaf vart i skolan. ellet tjao, missade dom två första lektionerna. gjorde bort mitt muntliga nationella i engelska, yeah. men det var ju bara det att jag knappt sa nått. det var sån konstig grejs och sen hann jag inte säga det jag ville för det blev redan sagt. föreläsning på hk'n. peter var och föreläste om föl och fölning och allt som hör det till. det var intressantare än jag trodde. sen fick vi höra att det gått en lavin på dundret, undra om det var så?! coolt iaf, haha.

sen hade lo inte hunnit rida ovis så då skulle han få vila eller skritta ut med moi. klarre man tog utskrittning i skogen. det var sooool och varmt. nu kan jag lova att våren är på väg, jag blir tillomed glad när jag ser allt slask överallt ;) oven var iaf hur grym som helst, från att ha stått rätt upp på bakbena till att nu inte göra ett smack. fyfarao, jag vann. eller han skyggade för två snöklimpar, men nått måste han ju få göra haha. jag höll iaf på att göra en djupdykning i snön eftersom jag var oberedd till tusen. först kastade han mig åt ena hållet och sen åt det andra hållet, maha. men sen rockade vi hela ridstigen.
fixade clurres man, rensade ur  tävlingsskåpet, kikade hoppning och fick sen skjuts hem av biggles. vi tog ett snack om valle. så jaa, om minst 3 veckor får han komma hem, men inte ens den chansen är så stor. blä, varenda gång jag pratar om han så sätter sig en tusenfoting i magen. ååångest, hade kunnat slå en hammare i huvudet på mig om och om och om igen. säg varu vill, men det släpper inte. i miss him!

en tung sten hoppade iaf från mina axlar när jag fick höra att historian fick lämnas in på fredag och engelskan nästa vecka. meeeeeeen känner du för att skriva en bokrecension på engelska om boken i know what you did last summer så tackar jag inte nej för jag kommer inte fåre gjort känner jag på mig. helvetes jävlar, jag har så sjuukt mkt jag borde göra, men jag vet inte varför jag inte kan få det gjort. ibland önskar jag att jag var en smart pluggis, för skolan ger mig grym ångest.

nae, hoja. nu ska jag nog sova så jag tar mig upp imorrn. ska ladda så jag kan få gjort nå skolgrejs på em timmele.
   i give you some pics from yesterday, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide