it never rains but it pours

vatu vad, haru ont i foten eller nånstans, sätt på ett disneyplåster så gåre över.
jag slängde på ett rosa dumboplåster och smärtan försvann :)

fick trots allt lite sovmorgon imorse. drog sen till stallet. tog in pinglan. cpt som springer in i boxen. men tji fick hon, höll på tills hon lugnt knatade in. det är bara att akta tårna när hon är i farten. hehu, det jobbiga är ju att hon är så himla stor. knäppisen slänge in mig i väggen ett x antal gånger. men jao, är man envis kommer man långt!
lindade hennes framben, värsta matchig blev hon. det gick ganska kalasbra att rida. nissen var ruskigt fin, tjoho. hon är som så go, litar på henne till 90 %. kanske. nämen, började tänka på när jag nästan bara hoppade henne. hon var helt knäpp, och jag var hopprädd. men ändå kände jag mig säkrast på henne. wierd.
tog en kort prommis med max. som verkar ha fattat galoppen. han var helsnäll och bet mig inte i armen en endaste gång, härligt. skyndade att linda benen med dom rosa lindorna. och tog sen in super olle. som hade rullat i leran och var sådär ruskigt snygg. hann inte borsta på han för min bil väntade på mig och klockan var nästan slagen 3.

skyndade hem och kollade dirty sexy money reprisen. den är bra. helgrym. och den där seth gabel snubben som spelar jeremy är värsta nice, kanske för att han påminner om gerard way, hehu. har laddat ner lite gamla mcr låtar, nostalgi .. åh, jag hade verkligen velat kunna spela piano, och sjunga. fan vad kul.

anyways, ska försöka kirra lite skola. sen om jag pallar så blire nog en film.
måste bara säga att my chemical romance & the used - under pressure är still going strong. den låten kommer nog fan aldrig att bli dålig. that's it!            tjingtjorre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide