let's step up

jag är rastlös ..
.. och det suger

försovde mig idag. men drog sen till skolan. fysiken är ett helvete, snart har vi prov och jag fattar noll. och det hjälper inte att mange hjälper mig. en gång trög, alltid trög.
åkte med 13.00 bussen till stallet. det var en 3:a så vi fick knata en bit, vi gick i snigeltempo, men det vara bara för att det var så bra väder. sen fick vi plumsa. skulle göra egna fina spår, men sjönk bara en massa. just vid vägen försvann ett ben, tog tag i jh's mjukisbyxa som började glida ner och sen tippade min 10 kg tunga väska fram så jag nästan stod på näsan. fan vad vi garva. bra humor, yuepp.
bara fyllt ovis höpåsar och pussat på han, drog sen hemåt på min vita springare. mitt huvud höll på sprängas så lite chill lockade faktiskt.
har kirrat massa nya filmer ; underdog, shrek 3, dreamer, hairspray, magnus betnér ingenting är heligt, good luck chuck, en spricka i kristallen, irene huss tatuerad torso & den krossade tanghästen. längtar tills jag har tid att kolla dom.

hittade en snubbe som hänger hos den där hickey. hon hade hängt där länge och hade bilder på pärlorna. så hon skulle skicka snarast, ruskigt roligt :) ska även få se lite bilder på den där super micke, hehu.
hittade också en grym hemsida där man hittar alla halvblod och stam. jämfört lite släktingar. kollat ridskolehästar och privatisar + andra jag kommit på. lite fränt att vissa kusar är släkt med andra. valle är bl a släkt med glenn, levita, sockan, prisma, nisse, legard, mizty, lector, sigge, tito, nick & håll i er, nipsen. orkade inte rota efter fler. olle är bl a släkt med nick, tito, prisma, lector, olliver, calle & kinnick. hehu, himla kul man kan ha. hittade tillomed vem sigges mamma är, lite sent dock, men iaf.

nu väntar nog lite basket, sista finalomgången. tror att solna vinner, men hejar på telge.
sen äre säkert nått kul på tv. ajo, annars vet jag inte så mkt mer. tjolahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide