missing star told don't give up

gah, har just gjort fysikprovet. tjao, kan ju som inte säga att det gick bra. det gick för fan rätt åt helvete. precis som med alla andra jävla prov. varför valde jag natur? funderar nått så grymt på att bara gå och byta linje till nått simpelt, eller simplare. kanske bygg, eller handels. fast ingen av som lockar ju mig mer eller mindre. men ändå. gah, man kan fan inte sitta och göra omprov varenda jävla gång. suck.
jag måste ta en funderare trorja.

ska snarre återgå till mina resterande lektioner. sen väntar en skadad cavv., ridlektion och jadu, jag vet inte mer. allt känns sjukt jobbigt alldeles just nu, pheh.


äh, på återskrivande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide