shake 'em from my troublesome mind

the worrying kind blir kalasbra med en hel touch av maia hirasawa. och jag skojar inte. lyssna och så fåru se, eller tjao, höra. helgrym snubbe. hennes röst är amazing, men hennes egna låtar är lite booring för min smak. eller iaf dom jag hittat hittils.

har typ bloggtorka. kommer inte på nå trevligt att skriva.
inte gjort allt för mkt idag. skolan, stallet. borstade pånyn och fixade lite med ovis. hihi, den där super olle är en bra snubbe att ha. han lyser verkligen upp en grå vardag på bästa sätt. men han har fortfarande mkt kvar att lära av kungen. längtar tills han kommer hem :)
försökt plugga, men fastnade framför tv och basketfinalen. har man basket i blodet så har man, haha. nämen ska baskemig försöka ta itu med lite snarast så jag slipper ha så mkt snurrande i hjärnan.


 

.. men nu väntar prison break, sen sängen.

imorrn blire förhoppningsvis frisören för min del.
det ska inte hända allt för kul, men lite uppdat.

    ska försöka kirra två sommarjobb så jag får penkisar. vill ha en egen laptop och rida en till gång i veckan för den bästa! pheh, annars satsar jag på att bli en snäll människa och sen flörta till mig lite stålar av min far.

ohyeah. men nu kallar scofield, solong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide