think happy thaughts

fyfabian sicken tung skoldag, helt galet. missade spanskan eftersom jag var tvungen att ägna en extra minut åt min kalufs, såg ut som en gammal trollgubbe. nu ser det bara ut som trollhår, men en stor skillnad. åkte till skolan efter lunch och hade matte. kände mig ganska smart efter ett tag. hann dock bara jobba sisådär 3 uppgifter och jag är fortfarande på veckan 15 i planeringen. hehe. sen behöver vi ju inte gå på historian eftersom vi gör rapport och får skriva den hemma och sen slapp vi engelskan bara för att vi har nationella imorrn.
image157så vi missade bussen med 1 minut, great. nämen t. hedqvist hämtade hem oss. han körde med takluckan öppen, och det är ett säkert tecken på att det är vår och varmt ute, tjohey.

imorse innan skolan (hade sovmorron ;)) slängde jag på shrek 2, hann timmele kika klarre den. fyfan vad den var bra, haha. och nu funderar jag på att kolla den nya shrek 3. har ingen kuse så det är ju ingen panik till stallet.
jaru, det låter ju finemang.

my chemical romance 4 shooo, längtar efter lite nya låtar
lehigh valley for life, längtar efter honom
7 maj, godislöfte 1 år, längtar till den dagen. men ärligt, tror inte jag ska börja med karra igen, får la se sen. dricka har jag iaf bestämt mig för att inte börja dricka igen, och inge chips heller. och så förstås inge bullor och festis på ett bra tag framöver. det är så kul om man klarar att hålla sig, värsta utmaningen. det passar mig ..

näe, nu väntar shrek.
hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide