three freakin' weeks

äre bara jag som är sådär blödig och bölar när jag kollar extreme home makeover? haha, lite patetisk må jag nog vara. hihihih ..

vet egentligen inte varför jag bloggar idag, har noll vettigt att skriva om.
tjao, kan ju passa på att berätta om gårdagen som var mkt händelserikare -inte.

iaf, för de som vill veta så,
red ut ovebus med vanja & gur. inte ofta vi har sällis. sist gick det ju inte allt för bra, haha. men poan var duktig, han gick tillomed först när det lurade faror. nog för att guran skickade fram honom så hon skulle slippa bli uppäten allra först. han var iaf ruskigt pigg, men inge bus. det enda lite jobbiga är att han typ sätter stenar i huvvet ibland. då blir han tuung och hamnar nästan med näsan på fötterna. men han är fräck den snubben. haha, hur kunde jag tycka han var ful när han kom? undra vars jag hade ögonen. maha. okey, gårdagen bestod mest av bara olle. undra om jag är lite sölig? ;)
och juste, jag klepp håret. bara topparna och färgade allt, noejd.

tagit hand om pånyn idag. det är så härligt, man känner fröjd i hjärtat när man ägnat nån timme åt honom. borstade gaaanska länge, men det får han baskemig stå ut med eftersom det inte händer allt för ofta numera.

har skrivit min shreksvenska nu, eller inte hela. satte mig här för att göra det sista, men icket. måste be nån hjälpa mig med den så jag får ett litet hum. har sen kvar att kirra engelskan till fredag. så imorrn blire nog cavv. på lektion. även om jag är pepp till klubbis.

nä, nu ska jag vänta på mitt program, sen sängen.
gonatt.

Kommentarer
Postat av: mli

shitpommes jessica, senaste program av Extrem home makeover stor bölade jag. brukar alltid komma en tår eller två när jag ser de programmet. haha :)

2008-04-19 @ 13:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide