follow the rythm

hejochhå. slappelislappt jobb som vanligt. kikat film, chillat, vart på badet och bakat. jag och isa har bestämt att vi ska baka hela resten av veckan också. på fredag blir det tårta eftersom det är sista dagen för mig som solflicka och för henne som sommarvikarie. låter väl inte allt för dumt ju. fick lifta hem med en raggarsaab. sen stallet. borstade Q, red, firrade frillan. pussade lite på nisse och karlsson. snackade lite med micko innan jag cyklade hemåt, vi fastnade fan en halvtimme, wosch. min käft kan konsten att konstant gå, hahaha.

det fanns inge bra på tv idag. så kanske jag slänger på en rulle. fast jag vet att jag borde läsa boken. får nog ta med den på jobbet och försöka läsa litegrann. mkt mer vet jag inte. längtar till måndag, hihi :)

imorrn blire jobb, sen stallet. rida Q, kanske bada honom också. annars dör man väl av dammattack om man ska spendera dagar hos han, pha, smutsig som tusan. om jag hinner ger jag kärlek till nissen. låter ju finers.

pussochhejleverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide