game over

vart ska man börja. hehu. tjao, gårdagen var lång. olle, valle, q-ling, lektion. skrittat olle som håller sig chillad, promenerat med valle som är ganska lugn men ser ut som en spårhund med näsan i backen, skrittat q-ling som invigt bockarna, haha, det var kul, ridit lektion med jesse. var inte klar i stallet förrän tio. efter det blev det skitsnack i soffan. typ. inget funkade. för gammal jävla tv. kollade lite film, sen spökisar. som sög. inge läskiga. även om jag var lite rädd ibland ;) var trött som fan, somnade snabbt. klockan hade då slått fyra iaf. tänkte kliva upp tidigt, men så blev det inte. kunde verkligen inte få mina ben att lyda. halvsovde ett bra tag.
tog hand om mina djur. fick sällis av em när jag sku skritta Q. då var han snäll och bockade inget ;) red olle i ridhuset samtidigt som murro. gett massa love till hjärtorna. extra till ovis eftersom jag fick höra att han blitt ogo när jag dissat han när valle kom hem. skuldkänslor. vart kvar till 8.
33 h hade jag då vart i stallet, utan uppehåll. wosch. kan inte påstå att jag var less, bara aningens trött. shitman. trött i hela kroppen och huvudet.

idag är en sån dag som jag bara hade kunnat släppa allt och ge upp. bläh. ingenting funkar. jag blir bara sämre på allt. det jag säger blir fel, samma det jag gör. alldeles nyss råkade jag klonka objektivet i golvet och sen av misstag sätta ner kameran i vatten. kalas! not. sen kom jag på att jag fortfarande måste göra bort bokrecensionen och rapporten innan början av september. go me. fan, fan, fan. jag vill ge upp. hade behövt sitta hemma helgen och få dom bortgjorda. synd att man är en sån busy person dårå. nä, usch. just nu hade jag gjort vad som helst för att få slippa andas. stanna livet, jag vill hoppa av!

det spelar som ingen roll hur mkt man försöka bygga upp. det kommer alltid någon som ska rasera det med flit. ytliga jävla fanskap. sluta fega, släpp sargen och kom in i spelet. psst, jag tog också åt mig. jag vet att jag är jäkla ytlig, förlåt ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide