stay here

började så fint sista dagen med att försova mig. skyller på att det var för att jag bytt telefon, haha. nåja, vaknade 8.20. det gick en buss 8.22, klart jag inte hann med den. ringde till jobbet och berättade. men det var hur chill som helst, tur att dom är så snälla :) nästa buss gick inte förrän vid 10 så jag fick snällt sätta mig på cykeln och trampa upp mot malmberget. stressade, så förseningen inte skulle bli så stor. och jäklars vad tungt det blev sen när det bara var uppförs. var iaf framme på 15-20 minuter, hurtigt. för att vara jag alltså ;) bakade tårta. eller gjorde tårta snarare. dekorerade himla snyggt, not. god vart den iaf. pysslat lite och sen vart och raggat på stan ett bra tag. fick sluta tidigare på min sista dag.

hemcyklingen gick knappt på 10 minuter. trampade som fan och så var det ju nästan bara nedförs, haha. q-ling den busen var grå idag när jag skulle borsta. han hade sysslat med spa ute i hagen och hade firrat en förtjusande lerinpackning. bläh. fick stå ett bra tag för att han skulle se lite vit ut. skrittade längre idag. marro kom och joinade oss efter en kvarre. rengjorde vattenkoppor som var inihelvete skitiga. kommer få göra det igen på söndag. ska ta och spåna klart ihelg också.

ska fixa med bilder och ramar, kika tv, läsa bokfan. sen sängen, yes.
skönt som fan med sovmorgon, snacka om att jag ska sooooova :)

hittade en bild på en gammal
vän, saknar han :'-*





































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide