remember me

  en timmes prommis idag igen på jobbet, skönt. sen bibblan, där blev jag lästant och det fortsatte även på solkatten. haha, fast skickade ut rickard. han fattar ju om man läser fel eller så. hahahaha, skämmigt. chillat en hel del ensam, eftersom barna roade sig själva. när carre kom lät hon oss gå hem, typ vid två.

for till stallet. skulle rida lotus lite. han blev glad när han fick lite omvårdnad och var väldigt gosig. i genomsnitt var han finfin. jag har ju lite trassel med att hitta takten i hans jäkla trav. haha. men det gick väl tillslut. öhm, fast jag hade inte velat se hur de såg ut. säkerligen slängande ben, flaxande armar, och gud vet vad mer. måste träna på att rida med dressyrläder för fan. tänkte på att han ofta drar in nacken och dissar stödet på tygeln. så det firrade vi också, duktig totto. red inte så länge och bara skritt och trav. brukar inte gilla att rida dressyr med ludde, men nu har jag ändrat lite uppfattning. på ett sätt skönt att dressa ensam, då kan man skritta så länge man behöver och göra sånt shit innan man tar itu med nästa trubbeltrassel, hehu.
hängde lite innan det blev frisering av prinsen. hatar att klippa, speciellt andras hästar. men fanny lovade att vara ärlig, och hon tyckte det dög. pheh, sicken pärs. sen gjorde vi mönster på prillos rumpa och spelade tre i rad. hahaha, bra humor, oh ja! :)

snokar väl vidare innan sängen kallar.
nån som vill göra min bokrec. och rapport?
  bläh, pusshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide