feel good drag

gah, vad skönt att mina hjärtor är hemma :) började med att slänga ut olle till bollen, dom var glada att få se varann igen. sen tog jag en powerwalk med valle i ridhuset i 30 minuter. jävla hurtbulle den där black beauty, hihi. mockade till dom, och gjorde påsarna. skrittade q-ling på banan. det började regna, buhu. det är verkligen, verkligen höst nu. imorrn har vi skrittat en hel vecka, måste höra om vi får avancera lite nu. kanske korta tyglar eller så .. plockade ur lite från transporten och in i skåpen som är värsta välstädade nu, hah. borstade på båda hjärtorna. valle var helt rabiat och bufflade iväg mig hela tiden. men han är gode söt, bäst och vackrast. haha, nämen tror fan inte att nån annan häst kan få mig att garva så mkt som han, mahaha. massa kärlek till han. super olle var i famnen på mig hela tiden. mest för att han var stensäker på att det fanns karra i fickorna. fick sätta fingrarna i öronen på han så att han skulle sluta, haha. sen när jag borstade svansen såg jag i ögonvrån hur hans huvud var vänt mot mig, och när jag kollade dit stod han och glodde på mig med sitt underbart söta halvförvånade ansiktsuttryck. gosch, vad han är söööt :) dom är utan tvekan dom bästa!

hahaha, kommit fram till att jag har prestationsångest. är inte riktigt säker på vad det är, men har fått medhåll, såå .. haha. men som jag har sagt tidigare har jag nog cpskada som spökar. huhu.

tjalala, ska snart hoppa i sängen. stallet hela dan imorrn :) hoppas på bra väder. tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide