you make me sing inside



orkade inte blogga igår, var så jäkla trött.
red ut prisma, hon var snäll och duktig.
sen red jag kingen på banan. han var fin och duktig :)

fick sovis idag, skönt. vaknade dock en gång kring nio, men tvingade mig att somna om. sen stallet, firrade mockningen. gjorde iordning prisma. satte på henne knallrosa och knallgröna lindor, bara för att jävlas med ålle, hihi ;) medans ålle red prisma, skrittade jag runt på elvis. han var kossalugn. fast sen när vi skrittade av dom runt småstallen blev han piggelin och bus. tröck ihop sig och blev en studsboll, hihi. fast det missade hans matte som var upptagen i telefon, hah. och efteråt var hon så nöjd över att elvis hade vart så duktig och skött sig. visat sin goda sida liksom ;)
red sen ut med kingen, tog galoppsträckan. red inte så långt. när vi vände gjorde vi bågar och flyttade. då blev han purkis och började studsa. studsade i princip fram till banan. skrittarbetade en hel del. shises vad fin han var. lika fin i traven. och galoppfattningarna var kalas! igår var dom fula, han satte upp skallen en snabbis och typ studsade, tog extrasteg eller nå skevt. men idag flöt dom på riktigt bra, och galoppen också. han var helfin, och jag är ruskigt impad.

rogga gav mig lite motivation till att kämpa lite med skolan.
så jag ska ta tag i restuppgifterna, snart. trorja.
 
nu kilar jah, tjohejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide