hold my heart and see that it bleeds

sänkt som ett fartyg, ända ner till botten.
så jävla typiskt.

tiamo på lektion. jag red som en jävla kärring. suck. och inte blev det bättre sen när jag såg jh rida honom på kvällen. shitman, hon är duktig. nästa gång hon säger att hon är dålig ska jag fan slå ner henne. hur fan tror hon vi på riktigt dåliga känner oss då? skitkassa liksom. nä, huga. glappade käft till ålle också, jävla jag. det var som att söka efter bekräftelse, dödödödödödödödö. varför lär jag mig aldrig .. sen går det skit att rida lilleQ också. vill kunna rida honom lika fint som jennifräsch. hon var också duktig. jag har som nå fel i hjärnan.

tur att man inte behöver använda den imorrn då. börjar 9.45, har mediaproduktion med treorna. ska nog lära oss lite om tidningen. sen slutar vi nog troligast kring 11, men senast 11.45 iaf. skööööööönt. så fort jag gjort bort mina rester sen ettan ska jag peppa som fan för det här året och försöka kämpa. åtminstone i mediaämnena.

ihelg ska jag ta itu med en massa, pepp. inte.
heeeeeeejdå

Kommentarer
Postat av: JH

Asså JK nu får du skärpa dig!!! dur rider inte alls som en jävla kärring!! Kom ihåg det, om du säger det så ska jag slå ner dig, och du ska inte slå ner mig för jag rider som en kratta!!! jag är INTE duktig. om du ska slå ner mig varje gång jag säger det så blire många gånger ;P

2008-08-30 @ 19:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide