tell me when this fear will end

skola idag. spännande att börja i en helt ny klass. kände igen i princip alla, men inte mer. med ett undantag .. det verkar spännande med media. kul att man får låna deras kameror hur mkt man vill. då kan man ju lära sig olika kameror och shit. och kanske låna en sen när min är på lagning, yay. vi är inte så många i klassen, alldeles lagomt, 16 st. min otur visade sig igen. fick hans i engelska, svarvare i matte och rogga i idrott. bara för att naturarna då fått nya, braiga, pheh. äh, det är bara att härda. fast idh kommer bli tungt känner jag, wosch och bläh. blir lekar i två dagar framöver. först på torsdag ska vi börja gå efter schemat. slutar typ efter 4 varenda dag.

åkte cpbuss hem med carre och gänget. cyklade till stallet. q-ling den jäveln hade lerinpackning idag igen. red på banan. började trava lite smått idag. han var snäll, lite piggelin. borstade kungen och gick sen ut på prommis med honom. idag var han busig, och härjade lite smått ett tag. turans så gav han upp och spårade hela vägen hem. det är fan lättast att låta han gå så, med näsan i backen och mig en kilometer bakom, då skrittar han lugnast. annars blire bara bus eller piaff.

jag är redigt less på att alltid vara sämst.
hur mycket jag än försöker så kommer jag aldrig vara bra.
och det suger .. att jag aldrig duger ..

idag blir jag glad om någon knuffar mig framför ett tåg,
jag är för feg för att hoppa själv!
hejdå

Kommentarer
Postat av: Bea

Hah, var glad att ni bara har rogga i idrott :S vi har han i både det OCH matte!



Och lycka till i nya klassen :)

2008-08-25 @ 21:52:44
URL: http://linneacatharina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide