i need you like a heart needs a beat

soft skola. mediaproduktion med treorna. fixade redaktionen bland annat. hade gärna suttit med där. men vågade inte säga nått och dessutom ville jag inte vara med på bild på hemmisen, hahaha. sen valde vi ut en systemare. gah, så borde det vara varenda dag ;) synd bara att dom satsar på canon. det blev en 1000D iaf, lite billigare än nyare modellen 450D. men det blir nog bra. är typ säker på att jag ska spara till en nikon d300, och sälja sonyn. men kanske till nästa år. eller tjao, kommer ju aldrig få ihop 15 000 på stuberten så .. 
   apropå det så fick jag min allra första lön idag. 7272 svenska kronor. dom satt ju inte helt fel. fast dom var snabbt minskade. när dom sku in på kontot så fanns det bara 5100 kvar, huh. hade då hunnit shoppa upp resten, hahaha. tack vare morsan. hon handlade en dvd/vhs till mitt rum, skarthofs, väckarklocka, braxor. nåja, det var ju som behövligt. på måndag kommer mitt paket, så då blir man ännu fattigare när det ska ut, och sen ännu frissan. wosch .. nästa år ska jag försöka få jobba lite mer, hade vart nice.

red lektion istället för marro som skulle på partaj. dom hade markarbete. kvar av hästarna blev lotus och tiamo. johanna röstade på timp så det fick bli han igen. idag gick det finers. lite travbommar på volt, jobbigt sa hesten. sen skuttade vi två språng över en liten sax på volt. shit, helt ringrostig är man. men gode hoppsugen, vill hoppa ännu mera! :) q-ling den gode mannen hade lera ända upp till öronen, garra i dom också. shitman, han var inte vit nånstans. snacka om att vilja ha ompyssling, haha. den jäveln. nåja, hade en pinne idag när vi red. och han var fin! eller han kändes fin. längtar tills vi kan rida i hörnen och lite volter, peppppp. tog hand om min kung, gav han lite tjärlek.

tog en promenad hem på en timme. annars tare absolut inte mer än tjugo minuter. skönt. sen när jag kom in på gårn såg jag ålles man,  tänkte inte mer på det, och när jag går in i porten, poppar min musik, kliver in i det mörka trapphuset flyger det fram en människa och säger bu. jävlarbananer. ålle höll för i helvete på att skrämma skiten ur mig, fick nästan en hjärtattack. hahahaha. och jag som inte ens brukar vara så lättskrämd. det var nog dagens, haha, lätt.

nu trillar mina ögon igen. så sängen kallar.
tidig morgon imorrn, ska plugga. tjåh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide