but it's better if you do

whattodo, whattodo ..

jobbet idag igen. chillade lite smått till tio. då drog vi till stallet. hör och häpna, det var inte ens min idé. haha. fast jag var ju inte sen att hänga på den stigen. i och t var smått entusiastiska och ville helst stanna på solkatten. hah, men det fick dom inte. jävla fegisar, pheh. haha. kusarna var ute i hagarna, gick och hälsade på loppan och det gänget. massa bröd och äpplen fick lillaskruttan. sa innan vi for att alla skulle klappa minst en häst, och jäklabananer, det gjorde dom :) nilla blev förtjust i tommy, men i dont blame her, haha. och han blev riktigt modig och gick runt och klappade dom flesta, även lector. som jag sa kunde bitas, maha. nämen, alla skötte sig, tur, phu ;) väl tbx på solkatten blev det en timmes prommis, pyssel, pussel och bak. mumma.
sen stallet. det jag hade att göra gick inte att göra, eftersom dom jag skulle göra det med var inte där. fotade lite på johanna och silverboy, bara för att träna lite. och visst blev det en hel del bra bilder. eller lyckades med skärpan, vilket var det jag höll på tjorva med. jag vill ha en ny kamera. snabbare serietagning, bättre isobrus, kunna köpa ett bra objektiv. gah, ge mig en nikon d300 och ett 80-200/2,8, please :) rengjorde sen krubbor och sånt i hjärtornas boxar, snackade skit och väntade på maria. när hon kom tränade vi nettis. fotade också lite. fan, tror vi har nån slags torka. kommer vi längre, serrans? känner peppen tills alla är hemma och us kan dra igång igen. och känner peppen till ihelg. det känns som att det kommer bli kul ju, hoppas påre, hehu.

äh, massa svammel. vet egentligen inte vad jag skulle skriva, så varsågod. här kom en salig blandning av mitt roliga liv, hehu, hope you enjoyed. synes och höres

    
sorry för kass kvalla hära, bläh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide