you are weak

missade bussen imorse. lite med flit. morsan var ändå vaken och kunde skjutsa mig till jobbet. pysslade på där, tog en prommis, åkte iväg med lillbussen. shitman, idag vart min hjärna totalt mosad av maris prat, gnat och tjat. hosch, blev riktigt glad när jag fick åka hem lite tidigare. det blev buss. har nu gått igenom skivor, rensat på pixbox en del, men det är mkt kvar, ojoj. tog en stalledig dag, lite skönt. måste ju passa på nu. men imorrn blire dit, antingen träna nettis eller frisera hår, kanske båda tillomed.

ska plocka ihop mina saker lite snabbt. haha, har bara spridit ut mig runt hela vardagsrummet. måste ju hålla till här när internet bara funkar med sladden. sen luktar det film. borde kolla jobbfilmerna först, men vill kolla dom nya hellre. fast egentligen så borde jag ju läsa boken och skriva min jävla bokrecension. har bara en månad kvar nu. och den där äckelrapporten. tror dock att jag bara måste lägga in lite mer fakta. skit, jag hatar skooolan. död!

nåväl, nu lättar jag.
tjingtjongtjines
nostalgi. hittade bilder på skivor
  
seriöst, jag fastnade med tungan i glassen på riktigt :q

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide