i'm confused

jag kan om jag vill. kom till skolan i tid. tittade bara på när det var idrott, sugigt. det var volleyboll och det hade jag mer än gärna vart med på liksom. men är man sjuk så är man, usch. räknat matte, är sjukt långt efter och har inte ens gjort förra omprovet, gosch. gjort klart min ena artikel. haft muntlig redovisning på geografin med jonna. det kändes ganska bra, men förstår inte varför man måste titta på pappret även om man kan meningen utantill och så. jag har nått fel i hjärnan, hah. får veta betyget först efter lovet, men berit tyckte inte det var så illa med tanke på att jag kanske redovisat muntligt 5 gånger på 3,5 år. alltså inte alls mkt iaf.

promenerat med kungen, mockat, spånat och fyllt maten. borstade lite på han också.
for sen till dollar och kollade ram, ska leta på coop också innan jag bestämmer mig.

nu är det fula bettan, sen ska jag nog kolla en film :)
kort dag imorrn, sen tar jag lov. puss på det. tudels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide