play it right

nu jäklar är det uppesittarkväll med bingolotto. haha. japp, jag och mamma ska då baske mig spela och helst vinna sisådär en miljon. det hade inte vart helt fel alltså ;) vi har laddat upp med en hel del saker här på bordet. mums. synd bara att det mesta är godis, buhu. men snart är det maj! hahaha.

 

var en snabbis i stallet. eller tjao, en snabbis på två timmar, hehe. mockade till lillebror och borstade kungen och fyllde maten till båda. imorrn ska jag vara där redan kring åtta. hjielp. hoppas jag tar mig upp. måste ringa till maria också kom jag på.

håll en tumme för att det ska bli varmt imorrn. och fint väder. ska bli mysigt att fara ut med tanterna ännu en julafton. och sen längtar jag efter klapparna, yay. och min nya mobil från usa. den lär ju inte ha å, ä, ö. shit och pommfritt. äh, det får la gå ändå.

                     god jul ppl

Kommentarer
Postat av: marro

jo vi syns kring åtta snåret i stallet :)

2008-12-23 @ 20:48:07
URL: http://marrro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide