sometimes you just know

idag väckte mamma mig redan tio i nio. suck och stön. men fem i nio stod jag färdig i hallen. suck on that. haha, fast då hade jag bara slängt på täckisar och jacka över pyjamasen och tryckt mössan på skallen.
vi for och handlade lite juligt på ica och tog ut vårt paket från usa, yeah. men jag får inte öppna förrän imorrn, men jag kan härda. var runt och gjorde ärenden till tio. sen kom jag hem och började kolla sex and the city filmen. ja, jag är lite efter. men den var bra :) i väntan på mamma som jag trodde skulle sluta halv ett så somnade jag.
men nu jävlar fick hon allt sluta. så nu ska vi på dollar. handla lite och så ska jag köpa min sista julklapp, hehe. efter det blir det stallen på dirren. ska bara pyssla med kungen lite. annars har jag inget att göra.

oj, nu ringer det. tudels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide