under the rainbow



hör och häpna. jag kom i tid till skolan idag, och då började jag ändå nollåttanollnoll. tog och bytte bok i engelskan nudå. det blev the kite runner. har ju sett filmen och den är skitbra, så då borde boken vara bättre ;) bokrecensionen ska vara inne på söndag, HAHA. nog hade jag hunnit läsa ut boken tills dess om jag velat, men det kommer jag inte göra känner jag. men har iaf börjat, och det är ju nice. fick veta mitt nationella svenska. bajs säger jag bara, FAIL. så dålig har jag blivit, nu är det bevisat, ehe.

skrittade ut valle idag. det var ganska varmt ute, men jäkla snöigt. var väl ute i kanske fyrtio minuter. sen gick vi in i ridhuset. lotta skulle känna lite på honom. la fram två bommar som dom klev över. usch, den där hästen, ojoj. han är så jävla fin. det är liksom en fröjd för ögat att se dom två. byggde bort lite hinder medans och sen blev det att åka hemåt. haha, alltid när jag är tidig får jag sitta och vänta hur länge som helst på morsan.

började kolla the eye med mamma. men jag blev så trött att jag sa att jag ser filmen sen. vips, så slocknade jag. vaknade kring halv åtta när det ringde. fick ett besked som jag nästan anat lite. men det är ju fint ändå. fått ett löfte av lina ;) tråkigt bara, inge mer bad, långritter, körturer och julaftonar. kanske långritter om man har tur, men ändå. är iaf glad för tiden vi hunnit med. maha, det var så skevt, när linda frågade om jag hade varit i stallet så kom jag inte ihåg det! jag bara, öhm, öhm, jag vet inte. sen efter ett tag kom jag på att jag visst hade varit där, shitman ..


nu blire dirty sexy money, nicebajs.
fotoalmanackan kom förresten idag, turbo.
tjingpling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide