unbelieveable

.. apropå att kolla filmer flera gånger om .. igår kollade jag harry potter och fenixorden. guuud vad jag älskar harry potter, höhö. och ron, eller rupert grint, äh spela roll. men iaf han, han är ganska gullig. speciellt i en scen i den filmen. wosch. harry ser så löjlig ut, med dom där brillorna bl a. han passar liksom inte så bra i dom nu när han blivit lite äldre ;) fast daniel radcliffe är ändå ganska snygg annars, och tom felton, hehe. jag hade kunnat rabbla upp en hel massa trorja. hon som spelar luna har fint hår och hon är också jävligt gullig, höh :) ooooooooooch jag älskar irländsk dialekt bara sådär btw.



närå, verkligen inte lite att göra. haha, men väntar man på en sölig carre så gör man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide