i want candy

caroline den jäveln fick mig att längta jättejättemycket till usa och miami. shises, jag ska dit en gång till i mitt liv. det har jag bestämt. det är det bästa landet som finns, jag älskar det! ska fan fixa mig ett nytt konto på stuberten så jag kan börja spara till en resa, tjohey.


ingen skola för min del. kände mig sjuk. tror jag börjar få en fin förkyldning. inte kul isåfall.
promenerade till stallet. tänkte bara ha t-shirt under jackan, men mamma hann stoppa mig. det visade ju bara sisådär -15 grader här hemma och ännu mer där kring stallet. blev ingen uteritt med pärlan. hade ju inte vart så nice om plattan i benet börjat frysa. tog det lugnt i ridhuset iaf. skrittade en fyrtio minuter och travade kanske fem. då på långa tyglar. vallemannen är så jävla underbar. säger man ptroo så stannar han direkt. var absolut inte beredd på det första gången så jag höll på tippa på näsan, haha. fybubblan vad jag älskar honom. pysslat på efter det och var klar redan sex. tänkte hem och plugga med fick vänta på morsan i nästan två timmar.

kollar lite smått i am sam. mamma ville se om den från börjar, så jag väntar tills delen där vi var sist. det är en sjukt bra film, helt knäpp, men jävla bra. se den om ni kan.

ska slänga mig i säng efter det.
imorrn börjar jag åtta och slutar 9.40.
tudels

Kommentarer
Postat av: Curro

så går det när man pratar me mej (Y)

2008-12-03 @ 16:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide