three buddies chewing gum

fick ett sms idag. det stod att jag fick komma och hämta ut mitt paket! tjoho
var i skolan på matten och svarvare hade saknat mig sa han, haha. räknade iaf en veckas mål på denna lektion. sen åkte jag hem med mamma, vi drog ranten förbi ica och hämtade min egenköpta, lite tidiga julklapp. sen på systemet där jag fick välja vin. tog en som hade lite rosaaktig förpackning. den lät god också ;) valde först egentligen champagne med rosa overall, men den gick inte hem hos carina, haha.


hade markarbete på lektion. hoppade blixten typ. fick timpers som inte var på bra humör. han såg så jävla bitter ut hela tiden. han ville inte ens följa med till stora efter hans nybbislektion. han är iaf fin den snorkusen. hoppade "banan" en gång i trav, och en i glp. kändes skitbra. hade gärna hoppat ännu mera. hela gruppen fick beröm eftersom det sett så städat ut. sen sa hon, ni får ju säga till om ni känner att bommarna ska hissas upp en bit. jag höll på trilla baklänges. ska vi få hoppa högre än femtio? huh. haha, men det är fint isf, kul med mer glphopp också. efter lektionen fick jag åka hem. tänkte köra brum, men fick inte. suck, jag som skulle visa mina färdigheter till och med, maha.

imorrn ska jag först till skolan, fixa artiklarna. sen till stallet och fota russkar, säkerligen fixa med pärlorna. hem och invänta us. blev så att vi skulle ha möte hos mig, det gillade inte mamma. äh, det går ju snabbt. helgen blir spännande. dock våndas jag inför söndagen, jag vill inte ha barnridning, bajs.

ska kila iväg och dricka vatten, tudels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide