the awful truth

idag vaknade jag kring sju, lite tidigare än planerat. hade världens tryck över öronen, höll på dö. sen när det släppte i högra örat började det forsa blod ur höger näsa, hjälp. tog en prommis till stallet för att börja pynta.

emelie och jag satt och ner och skrev manuset, eller ett stöd till speakern. den blev nog ganska bra, vissa delar iaf. pyntat lite och ordnat klart det mesta. kan lova att jag inte såg så fräsch ut, jag kände mig då inte fräsch iaf, haha. äckligt. vi skulle iaf träna med kusarna lite. red runt lite barbacka på timpen. haha, funderade om jag lärt mig rida ens. men timpis var klart en stjärna och ställde upp så mkt han kunde. sitsen och sånt där annat allmänt behöver vi ju inte ens snacka om, hahaha, men vi kan ju deala om att det inte gör så mkt när man är utan sadel. nåja, skuttade lite över ett hinder några gånger, tränade väl lite för högt för maskeraden. legade väl på 75cm, men så kan det gå. timp var iaf jävligt laddad och tyckte det var askul, jag med :) han hade världens fart efteråt och jag bara hängde med. vettefan hur jag ska hinna styra på hinder imorrn, ojoj. hade carro som fotograf så efteråt fick jag och jessica oss ett par goda skratt. hahaha, tur att man är lättroade. klippte lite på guran och sen mockade jag till valle. måste säga att även om jag helst hade velat följa med så är jag glad att dom inte är hemma ihelg. hade inte hunnit med dom så mkt anyways.


jag hade gärna ridit som jh, och vart lika smal
och snygg som henne ;> såå sorry for me :<

mitt i allt bildskickande och sånt så slocknade jag framför datorn. sov kanske två timmar och det var fett skönt! jag är trött som en jag vet inte vad, sjukt trött iaf. ska ta en dusch innan sängen. och så måste jag nog gå ut och sätta i motorvärmaren om mamma ska skjutsa mig imorrn på morgonen, hehu. det känns inte som att det är show imorrn, det känns avlägset. har fortfarande inte fixat mina byxor, bad me.
nåja, byebye so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide