freak show

igår kommer jag inte riktigt ihåg vad jag gjorde. eller nu när jag tänker efter så filmade jag ju när lotta och olle red för andreas. dom var duktiga :) sen donade jag med pärlan och tog en tråkig prommis i ridhuset.
kom hem kring halv tre. sa till mamma att jag skulle vila lite, men kollade klart the eye istället. sen var det hidalgo på tv som jag var tvungen att se. åt middag i pausen och sen när det var slut och klockan var typ 17.00 så somnade jag! hjälp? vaknade några gånger under natten, men somnade om lika snabbt. men jävlar, ofta man går och lägger sig redan fem, huh?

klev upp strax efter sex imorse. nollsjunollnoll var jag redo i stallet. arbetade där ända till halv ett. inte så fasligt jobbigt. det värsta var nog att mocka till lector, usch och blä för den hästen. vart allmänt effektiv och mockat, fyllt mat till både valle och olle. borstat och gjort klart kungen för ridning. pussats lite med olle och lovat han en borstning snarast och städat båda skåpen riktigt nice. tog mig hemåt strax innan tre.

sitter och gäspar. vilket jag inte borde göra med tanke på hur länge jag sovit. och himla gott har jag också sovit. åt fel håll i sängen och fötterna på min bästa kudde som snart ska skrotas (absolut inte innan tvillingen kommit). om jag håller mig vaken till tio så ska jag kolla prison break, mer vet jag inte. so long fuckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide