devotion

ingen skola idag. ställde klockan för att kliva upp och så, men hade en sjuhelvetes huvudvärk. så fort jag rörde på mig var det som att blixten slog ner i min hjärna. var som plus i kanten på det helt täppt i näsan, mys. fortsatte sova. klev nångång upp och gjorde frukost, kanske kring halv tre. sen halsov jag ända till fyra.


for till stallet och prommade med valle, mockade och hade sen genomgång med thomas och patrik. hovgrejs. inte så farligt faktiskt, man lärde sig en hel del nyttigt. fick reda på att om råkar man slå sömmen fel, får hästen ont, men när man drar ut den så blir det bra igen. den dör i varje fall inte. sicken tur alltså, men har en känsla av att jag kommer slå in helt fel när vi ska slå på en tappsko. haha, försökte sen hålla valles hov helt rätt som man ska, men det gick inte alls. shises.


nu kollar jag iaf prison break, spännande.
och imorrn måste jag till skolan, måste, måste, måste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide