and it's over again

jag är jävligt dålig på det här med att gå och lägga mig tidigt. suck. går jag tidigt så ligger jag ändå vaken i sängen och kan inte somna. börjar nog inte ens bli trött än. måste kanske småkolla tv tills ögonen trillar ihop.

har fått massa fina julisar. ska komma ihåg att tacka alla sen :)
måste ju göra som alla andra, eller alla och alla. dom flesta ..
.. jag fick, nu ska vi se om jag kommer ihåg allt ..
av f & f, krimskrams = saker som jag typ får slänga direkt, 4 böcker varav 3 jag redan läst, kalender, och en körkortskiva - väldigt bra faktiskt. från andra fick jag pryls till när jag flyttar hemifrån, tröjor, vantar, halsdukscarfhofs, pengar på mobilen, pengar, lotter, presentkort, kokbok, badbomb, film, nyckelring och en iphone! shit, fick kämpa för att skriva allt. hehe, minnet är bra men kort. säkert glömt nått.


hållt på med min mobil hela kvällen. man fick inte med nån såndär manualgrej. så det tog ett tag innan jag fattade hur jag skulle få in sim-kortet. sen när jag fått igång den så var allt på kinesiska så jag fick trycka mig fram tills jag på nått lyckat vänster hittade engelska. men jag gillar den, än så länge, höhö. men musikspelaren var inte lika bra som jag hoppats på, minus där :(


funderar om det blir att hälsa på mina söta småkussar imorrn. ska sova på saken.
måste kanske prova nya hörlurarna och mobilen en stund, det kanske får mig att somna.   god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide