seven things i hate about you

nu har jag börjat se fram emot julen, eller iaf julklapparna. hahahaha. jag vet en sak jag ska få. den var i shanghay igår, så den har en bit att resa än. men längtar efter att se om det är nått att ha, haha. och resten ska bli spännande. hoppas på mkt pengar! ;)
om ni funderar på vad ni ska ge mig i julklapp .. så behöver ni inte fundera mera.
ps. ni får förstås inget tbx för jag hatar att köpa julklappar, serrans, uäk ;)

Pengar
Privatlektioner (för proffset)
Ridvantar
Ridhjälm (co w pro)
Kamerasaker
Frissatid
Självdisiplin
Mindre skolarbeten
japp, det där står på min önskelista som hänger på kylen för att påminna min mamma varje dag, hahaha. fast jag hade ju förstås kunna slänga på ännu mera vettja. tatuering, hus, bil, ännu mer pengar, usa-resa eller flytt, ridstövlar och kanske en hel häst. men nånståns måste man ju stanna, hahahahahahahahahaha. jag är typ trött och lite överflummig. puss och godnatt

Kommentarer
Postat av: emyleee

du kan köpa min häst ;) haha

2008-12-28 @ 08:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide