open up

tog igen mig ordentligt idag. hade ställt klockan på tio, men sket i den och slagga vidare till tolv. då kom mamma. frågade när hon började även om jag visste att hon började sju. hehe, hon hade just slutat och jag var totalt ur tiden. sovde kanske nån timme till.

mockat till kungen, borstat han och skrittat i ridhuset. he's the man liksom.
lindat upp en hel del lindor, eftersom användaren av dom bara samlar det på hög, hehe. blev speedad så jag skulle få åka bil hem. ibland är det lite roande att åka tillsammans med lotta och ålle, för ålle hon är helt galen ;) galnare än genomsnittet

nåja, ville kolla en ny irene huss film med morsan. sist trodde jag att jag svammlat om att jag hade en ny, men jag var sten på att jag hade en som vi inte sett och se där, det var jossi som snott den. men om hon inte pallar får jag väl se en annan ny film eller så kollar jag ps. i love you igen. har börjat kolla vissa filmer flera gånger om .. ojoj. nä, nu ska jag hitta på nått. tdlz 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide