driving my car

varför är det alltid rubriken som är svårast att skriva? tycker då jag. och jag som följer min egna lilla trend att ha alla på engelska .. pheh, tycker alla blir likadana.

klivit upp cirka tio idag. eller kanske senare, who knows. mamma skulle på banken innan stallet. och hör och häpna, jag fick köra. hon som alltid tyckt att jag är för dåligt för det, hehe. men som sagt, körde ner på stan och parkerade mellan två bilar utanför 33:an. körde sen därifrån, yeah. vidare ner mot statoil och parkera där. och efter det körde jag parkas till stallet. kunligt alltså, nämen kul var det. känner mig en hel del säkrare nu liksom. men kör fortfarande mest bara på trean. fast iof så får man ju inte köra mer än 50 typ överallt vars jag kör.


ungefär en sånhär snygg bil blir min första. en äkta raggar saab ;>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide