happy valentine

shises vad det var tungt att kliva upp idag. tur att jag fick lift med morsan.
imorgon har vi nationella i matte. jag borde plugga a lot nu. vill ju få ett g i matte a.
skönt, sen är den kursen avslutad och klar. bara b, c och d kvar då. hahaimage64

tänkte låta super olle vila, men tyckte lite synd om honom så vi skrittade ut en sväng. han försökte vända och tjorva, men då slog jag han mellan öronen med handen. han blev så rädd, stackarn, så öronskygg som han är. men det hjälpte för han vart ganska snäll sen. hann mocka till 2 + fylla maten innan lektionen. kände mig grymt loj och trött, orkade knappt rida så hästen fick springa på. men skärpte mig efter skrittpausen och då gick det helt ok. duktig calle. borstade på min kåmpiz. sen begav vi oss ut i mörkret. eller det var inte så mörkt för månen lyste upp som fan. tog galoppsträckan, planerade att bara jogga lite. men poan var så pigg, kom jag på att det är bättre att trava mindre då med han. lät han få sträcka ut i galoppen. tror han blev ganska glad för han tänkte bocka, hihi, sötis. när jag kom in i stallet så stod a & b och mockade till valle, sen spånade dom åt båda kusarna. så himla snällt :) donade lite innan jag fick fara hem.
lehigh valley är en riktigt bra snubbe, han är
oslagbar !

matteplugg nästa, om jag orkar. sen hopp i säng.
nanana, tjingeling & trevlig alla hjärtans kväll/natt ..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haft en bra allahjärtansdag? :)

2008-02-14 @ 23:02:12
URL: http://www.menjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide