it's alive

sitter i datasalen. har skrivit ut lite om rökning. ska göra en utredande text, känns tungt. helt omotiverad .. försöker nu vara lite diskret och hoppar runt på lite kuliga sidor, haha, har läraren just bakom mig. men hon är snäll ;)

igår hände inge speciellt. red ut valleman, pigg och glad. han var sååå duktig vid skidspåret. nu är han inte lika rädd för skidisarna längre, skönt. var klar tidigt i stallet, men orkade verkligen inte gå hem så jag stannade till 10 då carre kom från bingon. kikade på olle när han hoppade, det gick i 900 blås. pommes, man vart ju nästan nervös där uppe på läktarn. jag håller min nog till dressyr och uteridning med den där galningen, huhu.

idag slutar jag redan 13.25, snice. efter denna lektion har jag bara spanska och idrott kvar. vetej vad dagen har att erbjuda. kommer inte ihåg vad kusarna skulle göra, måste fråga sen. ska iaf ta hand om dom mer eller mindre :)

ska nog försöka engagera mig lite mera, ska snurra iväg på min stol och försöka flörta med hanna härifrån, see you later aligator, in a while crocodile. tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide