lay your love on me

red ut loppis med marro & liza. fort gick det, men min tant lyssnade ovanligt bra. di andra skenade, men inte vi. lo's ord upprepade sig i min skalle, haru koll .. stackars loppis dog halvt av turen. sen ut med super olle. han försökte vända, men det fick han fortfarande inte. galoppade snällt hemåt, duktig poa. valis blev siste man ut. han var pigg, ovanligt, haha. han fick ösa på i galoppen, me like. fina häst :)

kikat melodifestivalen med mami. ganska tråkiga bidrag.
men björrrne är alltid så grym, woho.


ganska snice dag imorrn, har loppis som ska vila, valis som ska hoppa (?).
olle ska iaf hoppa med jenny. på eftermiddagskvisten blire att förbereda
målningen i pentryt. oh, fan vad skoj. det är nog nått för mig, hihi.

mysche trevligt att återse lajzo. största förändringen var nog hennes söta räls, haha. annars tyckte jag att hon var minst lika vild som förut. knasigt att det var över ett år sen sist jag såg henne, pommes ..

inget mer skojsigt att berätta om.
tjinghejs

Kommentarer
Postat av: Liza

Haha, ja det var ett tag sen vi sågs sist, shit! det var trevligt att återse jk igen :]

2008-02-25 @ 12:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide