let me smile for you

fan vad jag är nöjd, har vart hela veckan i skolan. bara missat 2 lektioner (eller 1 egentligen) och de var inte med flit. tjohej. hade prov idag, kemi. ehm, skrev så mkt som mitt namn innan jag lämnade in det, go jessica. inte så nöjd över det dock.

fick skjuts hem av mamma. hämtade min glömda mobil innan stallet. hade olle, valle & loppan. olle var jävligt taskig. jobbig att tränsa eftersom han trodde att jag skulle kapa hans öron. sen ville han inte stå still när jag skulle hoppa upp så jossan fick hålla i han. knasade efter stigen, testade hela tiden om han fick vända. blev arg på mig när han inte fick, började pipa och ha sig. piggelinhäst. kom dock hem båda två samtidigt.
red sen valle runt stigen med bettan & empilojs. vi gick först och han var fin, fin, fin ! blev lite skraj för ankorna som apflabba där bak, haha. allt gick så jävla bra att jag inte kunde sluta småle förrän långt efteråt. han är underbar och jag är världens lyckansost som får sköta och rida den, den .. gah, hittar inte ord .. den underbara hästfan :)
lopp fick avborstning och vila. snöoväder ute, skulle gå hem. men fick skjuts av kicki i hennes bmw. i like den bilen.

ska mejla iväg lite bilder från golvia cup. sen blire nog sängen.
måste ju upp tidigt imorrn, ska filma marro & fota carro. sen ta hand om alla kusar.
gonatt gott folk

(två nya pics av lillcarro, synd att jag förstör, gah)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide