one step ahead

hade fått mockat och lyx idag. trodde det var soffan, men sen frågade hon om hon skulle image80mocka. då trodde vi att det kanske var jenny, men det var inte jenny. det slutade med att det faktiskt var arne & bjarne som fixat, haha.

hade årsmöte, sen snabbt us-möte.  blev lite tjafs, men skönt att vi iaf pratat om det nu. borstade valis, gick sen och byggde med jenny. fyra studs och fyra räcken med ett glpsprång emellan. jag var så jävla, extremt dålig. ojoj. fort som fan gick det också, han var lite laddad, huhu. men det var ganska kul ändå. j & super o var kung, himlans vad nice det var ..

gick sen och hjälpte med pentryt. det plockades bort saker, tvättades väggar, tejpades runt lister och uttag, golvet papprades och vi hann tillomed börja måla en vägg och två färger. shises, det kommer bli kalasbra :) brunt och capuccino + loggan. jag och sandy var kvar sist, till nio nästan. haha, jag är en sån som aldrig kan sluta när jag väl börjat. vill inte lämna ofärdigt. börjar om imorgon vid 11, kul.

oj, blev lite sen kväll märkte jag.
ska nog hoppa vidare i säng nu ..
.. till min mysiga kudde, hihi

    sleep well !
luxurious. me likey, me want ..

Kommentarer
Postat av: emylee

visst vare fiiint :).. hih

2008-02-25 @ 10:10:43
Postat av: Anna

Åh, äntligen en ren hästblogg! Me like! :) Läs in också! :)

2008-02-25 @ 19:57:31
URL: http://aaaannna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide