run away

igår red jag valle för lo. det gick bättre än sist. han var duktig as usual. galoppen i slutet gick tillomed primus :) red sen ut super olle med anna & boll. det var kalasmysigt. galopperade en del, premiär för anna. olle var duktig, men massa pigg. lite bänglig i munnen.
v hjälpte mig att mocka, fan vad nice :) sen brummade jag hem i hennes nya bil. lyyx !

tog lite egen sovmorron imorse, vi läser ju ändå bara på engelskan. sen kikade jag på schemat, kollade buss och insåg att jag skulle komma försent och då blir svetsaren inte glad, samma efter lunch. så jag ringde och sjukanmälde mig. gjort lite historia iaf. nyss duschat och satt nagellack på naglarna. det blev svart, vitt och nån slags blå, huhu.


ska slänga i mig en ipren och sen tjappa till stallet.
har massa att göra. måste mocka och dona innan lektionen.

image39

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide