sad but true

det roligaste med nv måste vara kemilabbarna. lekte med baser idag. det hela slutade med att jag & carro experimenterade med lite alltmöjligt, btb och syror. kul, kul ;)

red nipsen på hästkunskapen. länge sen man satt på henne. hon är såå liten och man kan tro att nån har kört in en sopkvast i näsan på henne. svansen är liksom sopet på själva kvasten, hahahaha. hade lite serpentiner med bommar. inte över hela, bara halva. sen ett räcke i mitten av långsidan. ett skynke, yay. nippertippan skötte sig över bommarna, jävlades lite med henne i glp, hon fick galoppera sakta, maha. sess tyckte skynket var äckligt och hivade av helena. jag och nips agerade sen draghjälp och kusen tog hindret som om det vare vardagsmat. sen hivade lector av maggi, huhu. bara jessicorna satt kvar, kanske för att våra kusar var snälla, men ändå. fick massa fina språng, men hon hoppar ganska creepy, tihi.
red ut super olle med sara och fialotta. det gick bra. han var lite piggare än vanligt, och försökte faktiskt bocka en gång. var både framför och bakom, nemas problemas alltså.
sist red jag valle. vi dressade lite. eller försökte kanske man ska säga. vi är hopplösa utan lo. eller jag är det. kusen är alltid fin. men han tycker nog att det är kul med mig, så mkt som han leker och jävlas, haha. gick iaf bättre än sist vi var ensamma. haha, då vare kata-fucking-strof.

idag for siggelito till himlen. tråkigt, han var så fin. är lite besviken på dom att de inte sa nått till hanna. nog fan hade jag velat veta nått innan i det läget. nåja .. man kan ju bara säga att han hare bra nu, inga dåliga fötter. skönt för han, det var ju det bästa.

usch, jobbigt att jossi är hemma igen. ingen som vill ha en lillasyster ? hon är helt gratis :)
ajo, måste dyka i säng nu. ganska tidig morgon imorrn. behöver dock bara rida två kusar. tror jag. hoppas allt tajmar med tiden. vill ju följa med barna ut, men också gå bommar sen (?).
men iaf, sov gott, för det ska jag göra. gonatt
image53
secret sound
1998-2008

Kommentarer
Postat av: H

<3 du var så fin saknar dig så! inte kul å rida mer på ridskolan.

2008-10-04 @ 22:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide