stay awake

jag slapp släppa ut kusarna imorse och jag slapp mocka. lyx !


dressyrade inne med super olle. det gick inte helt bra, men kan väl inte heller säga att det gick åt helvete. okey, jag sög, kort och gott. gillar inte gamla ridhuset. det är litet, hårt, ojämt, kallt .. dressade med lehigh valley. väntade i evigheter på att det skulle minska med folk i ridhuset. valle blir så hyper med massa typer. sen när jag väl skulle rida så skulle det hoppas. grr, fan vad jobbigt. han iaf rida ett tag innan hon började. eh, valis var allt utom avslappnad i avtravningen. fast han var så himla fin i början innan glparbetet. men the same here, jag sög stenhårt !


olle fick flytta till siggelitos gamla box. jag gillar inte den för den är mitt i smeten, dålig täckeshängare, avlång, inga fönster, inga krokar. blahabajsibah. men det funkar ju. tycker att han ska få flytta in i valles stall snarre :)


uäk, blev sjukt irriterad på en till jäkel som skulle kommentera gramanen. wtf, kan folk inte bara hålla vissa saker och ting för sig själva, äre så svårt. jag är grymt wicked och suger åt mig allt som en svamp, inte konstigt att man är som man är. och tänk hur värsting värre man var förr, oj. men nu känns det tio gånger bättre för MARRO ÄR MIN KUNG ! hihi, jag vill vara lika cool som hon. jävlar bananer, vilken effekt det fick på snubben. fast jag kom igång i slutet, tyckerå jag, hihi.


nu ska jag sova. jag får sovmorron ända till 12 om jag vill.
tjohej vad skönt. gonatt & lev väl.


marrow har lekt fotograf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide