sucky sunday

sämsta dagen på länge.

arne och bjarne hade mockat idag igen :) behövde bara mocka till loppis. sen spånade jag. när jag gick in med spånkärran i valles stall så råkade jag styra in tummen med världens kraft i plåtjävlaräfflorna på dörren. hade lust att skrika, men bet ihop. välte kärran i boxen. det började flimra framför ögonen, sen täppte det igen i öronen. försökte luta mig mot kärran såre skulle dra, men inte. förde bort spånbilen och kunde knappt gå. hela världen snurrade. var vit i ansiktet och visste inte vars jag skulle ta vägen. fick order om att sitta ner, så efter att jag suttit ett tag kändes det bra. facefacts, jag höll på svimma. shises, det har jag aldrig gjort och vill aldrig göra. det var en hemsk känsla och den vill jag aldrig mer känna ! såret var inte djupt alls och jag brukar inte vara känslig, knasigt.
red ut med valleman, han var hejdundrans pigg. lät han galoppa en massa. härlig häst dedära. dressade med olle. ojoj, det gick inte bra. mitt fel helt och hållet. kan ha berott på att jag kände mig stressad, okoncentrarad och hade lågt blodsocker. ville bara ge upp, men det kändes inte rätt.
fick ett sms däre frågades hure gått, svarade att det hade gått åt helvete. sen ringdes det upp, men jag hade ju inte trillat av, han hade inte bockat, busat, skenat. usch vad jag kände mig värdelös. när man för en gångsskull inte låssas att allt är bra så blire bara lkshjsdjahyf, skit också. vet inte vad som hände, men benen orkade inte stå så jag var tvungen att slå mig ner hos valle. sen börjare rinna ur ögonen. pommesfritter och bananer, herregud ..

fattar inte hur folket kan vara så snälla mot mig när jag är så jävla elak tbx. sätter dom i arbete bara för att jag har massa att göra. men jag får ju för fan skylla mig själv. förlåt lixx.

nae, den här dagen är inte riktigt värd att minnas. allt bara går åt fan i helvete. gårdagens äckel diskussion spårade såklart ur. jag tar bara åt mig mer och mer och blir så jävla ledsen på köpet, tack. vafan ska jag säga om varför jag använder graman ? jag göre bara för att lo sagt att så skare vara. fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan vad less jag blir. nu ska jag lägga in på bdb lite grejs jag hittade om graman, punkt. (åh, why do i even care ?)

idag hade vem som helst kunna få skjuta mig i huvvet
tack och hej


Kommentarer
Postat av: emylee

jessica jessica, har du inte förstått att alla som säger något till dig i själva verket är avundsjuka på dig. du får rida lo´s jätte fina hästar o inte dom.. skit i dom ;). hihi.

2008-02-18 @ 10:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide