thank you

for lagomt tidigt till stallet för att mocka, men det var redan gjort. fan vad nice. började borsta på märtis och alex. fastnade hos karlsson. hans hår såg förjävligt ut. så det var bara för mig att rycka kalufsen. vävde in josse & bosse i knatten, men dom var lite fega och ledde bara. sen slogs barna om hästarna och det hela slutade med att bosse red märtis och jag red karlsson :) hoppades att han skulle palla, fast iofs så vägde jag massa mer när jag red han sist + att jag tydligen krympt till 157,5, hihi. tog med oss lilljohanna och rulle. vi fick gå först, han hade örona spetsade framåt hela tiden. tungt underlag, men ponnyn kämpade på. både travade och galopperade. vände i trollskogen och då hamna jossan först. det slutade med att det gick fort utav helvete för alex stack iväg. karls ben sprang på som små trumpinnar, söötis. han hade inte ont i ryggen eller bena efteråt. småbarna var så söta när dom försökte säga att jag inte alls såg stor ut på ponnyn, naw. men lite världskoll har jag ju, hehe.

skulle gå bommar med valle för lo. när jag började rida fram fick jag en komplimang av s. eller tjao, jag tog det som en komplimang iaf, hihi. hon sa typ att valle såg fin ut när jag red, det var så mjukt. då blev jag glad, även om vi knappt kommit igång då, huhu, men alla vill väl rida mjukt ? :) gick lite bommar, valle var fiiin. la sen till ett hinder, vi tog det som ingenting. tjohej. hoppade 70 cm, men det kändes som att hon hade kunnat höja till slutet av stöden fast. det kändes verkligen så bra, bra, bra. var inte alls rädd, litade på han till 99,7 %, haha. den hästen är verkligen bäst, så jävla svårslagen. i love u

så grym lördag. båda bästa på samma dag, great ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide